Unity Asset store'daki Yeni Çalışmam(Eski Şarap mahzeni)

Merhabalar bayağıdır  unity ve çizim üzerine çalıştığımı ve bir şeyler yapmaya çalıştığı bloğum üzerinden fark edebilirsiniz şuan içi kendimin tasarlamış olduğu bir sahneyi satışa sundum çalışma her her şeyi bana ait .
Çalışmayı açıklamak gerekirse eski mahzen şarap fıçılarıyla dolu bir oda fatastik modelledim unity asset store'da bulunmakta çalışma beğenilirse yada beğenilmese de :) ben boş kaldıkça bu tarz çevre tasarımları yapacağım bir kaç resim ve videoda paylaşacağım çalışma hakkında yorum yaparsanız sevinirim iyi çalışmalar. 
Eski Şarap mahzeni Resim 1

Eski Şarap mahseni Resim 2

Eski Şarap mahseni Resim 3

Eski Şarap mahseni Resim 4

Eski Şarap mahseni Resim 5

Eski Şarap mahseni Resim 6

Eski Şarap mahseni Resim 7

Eski Şarap mahseni Resim 8

Eski Şarap mahseni Resim 9





Sunal Orhon

Unity ile Oyun Geliştirmekte olan ve farklı oyun motorlarını araştırıp merak salan her an farklı hevesleri bulunan türk oyun geliştirici şu aralar web servisler ile ugraşıyorum oyunlarda kullana bilmek için .. :)

4 yorum:

  1. O kardeşim baya güzel olmuş. İnşallah tutulur mahzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eyvallah kardeşim İnşallah oyun ile beraber tutulur'da Burhaniyede bir ofis kura bilirim .

      Sil
  2. Eline sağlık kardeşim :) Çalışmalarının devamını bekliyorum . iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çalışmanızı inceledim gayet güzel görünüyor size birkaç soru sormak istiyorum. Stor'dan aldığım assetlerle (ücretli ücretsiz karışık) oyun yaptığımda telif ödermiyim. Assetleri hangi programla tasarladınınız.

    YanıtlaSil

Oyunlarımı geliştirmeme yardımcı ol .