Unity 3d Menü Tuşlarının Kullanımı


Merhabalar bu gün sizlere Unity 3d menü tuşlarının kullanımından bahsedeceğim .
İlk olarak bunun bizi ne gibi faydası olur yada nerede öne çıkartır windows phone'lara uygulama geliştiriyorsanız uygulamanız yayınlanmasında sıkıntı yaşamanızı engelleyecektir .
Konuya geçelim bende yeni öğrendim ve unutmamak amacıyla genel de blogumda paylaşıyorum 

koda gelecek olursak ilk olarak en İhtiyacımızın olacağını düşündüğüm geri tuşundan bahsedeceğim.
Çok basit bir olay sanki unity de normal klavye tuşu yazıyormuşsunuz gibi 
"if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
{
//geri tuşuna basıldığında olmasını istediğiniz olaylar
return;
}
"
Şimdi ise menü tuşunu göstereceğim
"if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Menu))
{
//menü tuşuna basıldığında olmasını istediğiniz olaylar
return;
}"
bu kodları ben androidde denedim çalıştığını gördüm yeni çıkaracağım uygulamamı windows phone uygun halede getireceğim çalışıp çalışmadığı orada dendikten sonra not olarak sizlere yazacağım herkese iyi çalışmalar. 




Sunal Orhon

Unity ile Oyun Geliştirmekte olan ve farklı oyun motorlarını araştırıp merak salan her an farklı hevesleri bulunan türk oyun geliştirici şu aralar web servisler ile ugraşıyorum oyunlarda kullana bilmek için .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oyunlarımı geliştirmeme yardımcı ol .