Windows'ta GodMode Açma . :)

God Mode (Tanrı Mode) Diye geçen bir mode bu ne işe yarar diyen arkadaşları duyar gibiyim :) bende bu ney ki dedim ve denedim gördüm ki Windows ayarlarını her şeye ulaşa bileceğimiz bir klasör oluşturuyor .

God Mode Nasıl Açılır ?
Masa üstüne bir yeni klasör oluşturuyoruz ve ismini "GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}" yazıyoruz ve kaydediyoruz. Daha Sonra masa üstünde açtığımız klasör denetim masası simgesine dönüşecek ilk gördüğümde baya heyecanlanmıştım inşallah sizi de heyecanlandırır Microsoft Buna GodMode Demiş. :)




Bence Güzel bir şey İnşallah yararlı olur herkese :)...


Sunal Orhon

Unity ile Oyun Geliştirmekte olan ve farklı oyun motorlarını araştırıp merak salan her an farklı hevesleri bulunan türk oyun geliştirici şu aralar web servisler ile ugraşıyorum oyunlarda kullana bilmek için .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oyunlarımı geliştirmeme yardımcı ol .